Kar (-2) 01 Haziran 2012, 14:20 Yöneticiye Bildir +1  -1
Sanırım Nuri Yılmaz televizyon seyretmiyor,gazete ve kitap okumuyor. Değişimi takip etmek demek,memleketi dirhem dirhem satmaya çanak tutmak demek ki. Ben Nuri Yılmaz' a Ortaçağdan bu zamana gelinceye kadar yapılan değişimleri okumasını tavsiye ediyorum. Okuduktan sonrada,günümüz hükümetinin değişim konusundaki politikasını karşılaştırmasını istiyorum. Bazı görüşler kulaktan dolma bilgilerle olmuyor malesef ...Okumak,okumak,okumak ve araştırmak gerekiyor. Sanırım bu hükümet Nuri Yılmazı bu konuda çok iyi indoktirine etmiş. Bu hükümetin yakaladığı insanlar bu tip insanlardır. Adamlar boşu boşuna "okumayın!okuyupta ne olucak! ben okumuyorum demiyor" İndoktirine etmesi kolay olsun diye...
burak (+2) 25 Nisan 2011, 12:43 Yöneticiye Bildir +1  -1
NURİ YILMAZI DESTEKLİYORUM.NURİ YILMAZ CHP HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİ DİLE GETİRMŞ.BUNDA NE VAR Kİ.TÜRKİYEDE HERKES GÖRÜŞLERİNİ AÇIKÇA İFADE ETME HAKKINA SAHİPTİR.HERYERDE OLDUĞU KÜÇÜK YERLERDE İNSANLARIN TİCARİ OLARAK BAŞARISI ÇEKİLEMEZ.NURİ YILMAZ İŞLERİNİ BÜYÜTMÜŞ BELEDİYENİN HEDİYESİ DEMİŞLER.AYIPTIR 2011 E GELDİK BIRAKIN BU ZİHNİYETİ
Hasan Ali Fırat (-9) 04 Aralık 2010, 03:33 Yöneticiye Bildir +1  -1
Kahraman Vdıvs. Her neyse adı hariç yazdığı herşey doğru. Aynen katılıyorum.
ergun duran (-13) 04 Aralık 2010, 00:33 Yöneticiye Bildir +1  -1
Merhaba;
Bana "Özer Yılmaz'ın gazetesinde çok *vıdı vıdı* ediyorsun diye " özel(isimsiz)numaradan telefon açan yorumcuya , buradan sesleniyorum.
Bugüne kadar burada ve diğer haber sayfalarında kendi adımı kullanarak yazı yazdım ve yorum yaptım; merak etmeyin bundan böyle de kendi adımla yazmaya devam edeceğim. Kahraman rumuzuyla burada yorum yapan kişiyi benimle bağdaştırman; beni ve uslubumu tanımadığının da bir işaretidir.
Ayrıca Kahraman rumuzlu yorumcuyu ben de merak ettim doğrusunu söylersen...Eğer kendinin kim olduğunu açıklarsa sen de ben de öğrenmiş oluruz.
Likya haberi takip eden herkese selam ve saygılarımla.Ergun DURAN
yorumcu (+3) 02 Aralık 2010, 20:48 Yöneticiye Bildir +1  -1
kahraman vıdıvıdıoğlu sen kendin niye bir köşe yazmıyorsun misafirlikte elin evinde tartışma olmuyor bu fikirlerini orada irdeleyelim. ama seninle tartışılmayacak gibi senin kafa 1942 kalmış muassar(yenilenen) medeniyetten haberin yok gibi.
Kahraman Vıdıvıdıoğlu (-5) 02 Aralık 2010, 02:09 Yöneticiye Bildir +1  -1
Madem bu kadar konuştuk sevgili CHP li dostlara; bir de AKP den bahsetmeden olmayacak...;
Tabii onu da iki kısımda ele almak gerek
1.     Genel olarak AKP
2.     Yerel olarak AKP

1.Bugün kü AKP zihniyeti 1870 lerden beri vardır . MSP, REFAH,FAZİLET devamı falan değildir.Toplumda var olan; ancak I. Dünya savaşının ulus,ırk ve din hegemonyalarını politika olarak ön plana çıkarmasıyla , bastırılmış bir politika olarak kalmıştır.
İlk parlamento "meclis-i Umumiye" de bu AKP politikasının izlerini görebilirsiniz. O dönemin dünyadaki ulusalcı akımına Osmanlı da öncülük eden İttihatçıları tarafından silinmek istenmiştir. Aradaki tarihi olayları ve grupları atlayıp mevzuyu uzatmadan ; 1935 lerden itibaren tek parti döneminde CHP içinde birkaç cılız ses olarak başlamış; II.dünya savaşı ardından 1945 ler de CHP içi muhalefete dönüşmüştür. DP, CHP içinden çıkmıştır. (Celal Bayar'ın hayatını bir okuyun.) DP partinin 1960 da bir darbe ile yok edilmeye çalışılması; hiçbir fayda etmemiş (o günkü CHP nin alkışlarına rağmen); 1980 den sonra affedersiniz "yırtık dondan çıkar gibi" ANAVATAN olarak tekrar peydah etmiştir. 60 ile 80 arasında boynunu bir türlü kaldıramadığından, biraz AP içinde, MSP içinde ve hatta Ecevit'in CHP si içinde dolanıp durmuştur. Ecevit dini ritüellere en yakın liderdir, sol içinde. Ama Kontr-gerillayı Kıbrıs harekatından sonra fark edince ve "Devlet" gerçeğinin Türkiye deki karşılığını görünce (ucu bugünkü ergenekona kadar gelen); 1980 den sonra adı "DEMOKRATİK SOL" olan bir parti kurmuş ve CHP nin en zayıf döneminde bile CHP ile birleşmemiştir. Sebebini Ecevitin hatıralarında bulabilirsiniz.1970 ler de , bugün AKP ye oy veren tabanın sempatisi ile MSP ile koalisyon kurmuştur.
Bu arada Özal'ı 80 öncesi devrimcilerinin bir kısmı o öldükten sonra anlamışlardır. "AKP ne yapmaya çalışıyor?" Anlamak için Özal'ı iyi tanımak lazım.
Yıllarca Alevi toplumuna yakın dururmuş gibi yapan CHP ( ki o da bir dini ritueldir); ne hikmetse diğer mezheplere yakın duran ANAVATAN ve AKP ye "şeriat rejimini getirecekler" korkusu yayarak politika yapmaya çalışmıştır.
F.Gülen ile bizzat görüşen tek lider Ecevittir. Kemal Derviş gibi bir Liberal ekonomisti (YDH nın fikir babasıdır) hükümete davet eden yine odur. Yani Ecevit hiçbir zaman (İnönü ye karşı kazandığı günden bu yana) ulusal-devletçi CHP li olmamıştır.
AKP yi anlatabilmek için yine CHP den bahsetmek gerekiyor, kusura bakmayın..
Yoksa benimki tu kaka etmek değildir. Bugünkü AKP nin genetik yapısında muhafazakarlar, liberaller, küskün sosyal demokratlar, İslamcılar, Kürtçüler, Aleviler, anti cuntacılar vardır. Bu saydığım görüşlerin partisi olmadığından kendilerini AKP ye daha yakın gördükleri için.... Çünkü CHP gibi düşünmeyenlere CHP de yer yoktur. Onlar dönek olur, molla olur, hatta yavşak bile olurlar CHP zihniyetine göre...
AKP nin en büyük handikapı %15 lerin üzerinde desteklerini aldıkları "Sol kökenliler ve Liberallerin" bir gün başını alıp gitmesidir. Bu başını alıp gitme yenilenmiş, hatta Kemal'lenmiş bir CHP olmaz; çünkü CHP nin genetik yapısı buna müsait değildir.
Belki bir gerçek Sosyal Demokrat parti olabilir, belki bir Yeşil parti olabilir( Avrupa örneklerinde olduğu gibi), belki bir Liberal Sol (yeni dünya düzenini anlayan) olabilir.
AKP arızalarıyla, sevabıyla-günahıyla enflasyonu 10 lu rakamlara getirmiş; dış politikasında komşularla -0- problem gibi bir söylevi olan ; diğerlerini hergün basından takip ettiğiniz bir partidir. Ayrıca Nuri Bey'in sorduğu gibi... komşularla vizeleri kaldıran bir AKP ye hala muhalefetten ne eleştiri vardır ne de destek? (Dış politikadaki realiteye bir örnek olduğu için yazdım)
Temelinde 80 sonrası Türkiyedeki kırsaldan- şehre göç edenlerden (80 öncesi %30 şehir %70 kırsal nufus; 80 sonrası %70 şehir %30 kırsal) ; yani hala bir türlü "Kentli" olamayan tabandan büyükçe bir oranda oy alan bir partidir.
Siyasi söylev olarak diğer partilerden daha dürüst müdür? O na hep beraber sandıkta karar veriyoruz ve bu sonuç ortaya çıkıyor.
2.Kalkan yerelinde AKP, ilk kurucularından sonra, son seçimle birlikte "kargalar" partisine dönmüştür.
Belde teşkilatını kimin idare ettiğini bilen var mıdır? 10 yıl başkanlık yapmış siyasi çizgisini tam anlayamadığımız Mustafa Bey'i ; aday göstermekle Türkiye genelinin tersine Kalkan'da partiyi "düşük profilli" bir teşkilat haline getirmiştir.
AKP den nefret boyutunda uzak olan bir kısım seçmen (ki Mustafa Beyin %50 oyu) "Mustafa sevgisi ve sadakati" ile oy vermiştir. Ve bu boyutta bir "sadakat" maraz doğurmuş, bu da CHP ye "bonus" olmuştur.
2007 genel seçimlerinde AKP ye oy verilmemesi için çaba sarfeden arkadaş , 2009 martından 8 ay önce AKP rozeti takmıştır ( DP den şansı daha fazla idi diye düşünüyorum). Hala AKP li midir bilemiyorum, yoksa bir rüzgar mıydı?
Sevgili akıl hocaları da hala "mobil bir yerel yazılı basınla" derdini anlatmaya (çalışmaya) devam etmektedir. 10 senede verdikleri akıl yetmemiş. Şu eserimizi niye tamamla mıyorsunuz?, bu projeyi niye bıraktınız? demelerini beklerdim. Kalkan'daki en teşkilatsız, başıboş parti AKP olmuştur. PVC ci Bayram Beyi mumla arar olduk. Hiç olmazsa, hal hatır sorardı.
AKP için Türkiye genelinde diğer bir tehlike de; Kalkan'daki gibi AKP zihniyetine az da olsa sahip olmayanlardır. Bunlar gemiye sonradan binip batırırlar. CHP nin yerel yönetimlerindeki başarılı yıllarında da; yerel de gemiye sonradan doluşan "müteahhitler" batırmışlardır.
Sabrınıza teşekkürler Özer bey.
Benden bu kadar...
Yine de, bence BMC...;))

[editör notu: teşekkür ederiz]

pala remzi (+2) 02 Aralık 2010, 01:46 Yöneticiye Bildir +1  -1
vidividioğlu sen ne ayaksın?
Kahraman Vıdıvıdıoğlu (-1) 01 Aralık 2010, 18:59 Yöneticiye Bildir +1  -1
BİR KAÇ SÖZ DAHA:::
*Başta ben siyasetçiyim diyen dostların, siyasi görüşünden dolayı insan ayrımı yapmaması lazım...
*Siyaset bu yüzyılda İNSAN temeli ve onun ihtiyaçları üzerine kurgulanmaktadır.Başta düşünce özgürlüğü,insan hakları, bireysel yaratıcılığın desteklenmesi,insanın refahının ve ticari hayatının önünün açılması,en küçük etnisitenin bile ayakta kalabilmesi gibi...
*Dönek niye dönektir,sabit siyasi fikirli niye öyledir, bunu anlamaya çalışmak lazımdır...
*Ezber siyaseti günümüzün işi olmaktan çıkmıştır...Yeni bişeyler söylemek lazım...Enver Beyin dediği gibi 100 yıl marşını besteleyecek politikalar üretmelisin...10 yıl marşı da tarihinin bir döneminin kutsal marşı olarak anılmalıdır...
*Dünyanın iletişimde geldiği nokta ortadadır ve bundan yararlanmak gerekir...
*Dinamik bir siyaset ,esnek, akışkan, günü doğru değerlendiren,pozisyon alabilen bir siyasete ihtiyaç vardır...
Uzaaaaar giderrrr...
........
Gelelim Nuri Beyin edindiği nimetlerin aynısını da edinmiş diğerlerine....Gençler bunları bilmezler...Abileri onlara hangi hapı veriyorsa onu yutuyorlar gibi görünüyor " yorumları" okuyunca...Amaç Nuri Beyi aklamak değil...
İsimlerini saymayacağım, her iki taraftan da vardır...Kalkan Paylaşım Savaşları diye kitap yazılır:)))Kaç lokanta yeri,kaç belediye dükkanı,eski belediye binasının ofisleri,kaç kafe yeri...:))) genç arkadaşlar gerçek sahiplerini bir araştırsınlar...
Emeği ve sermayesi ile bir şeyler yapan ve turizmi , ekonomiyi omuzlayan insanlara rantçı diyenler; siyasi bir rant elde edemezler....
Özer Bey bugünlük bu kadar...kafanızı şişirdiğim için kusura bakmayın...

[editör notu:
"kafa şişirmek" de ne demek...
katkılarınız için teşekkür ederiz...]
Hasan Ali Fırat (+10) 01 Aralık 2010, 01:49 Yöneticiye Bildir +1  -1
Son zamanlarda okuduğum en iyi bir kaç CHP analizinden bir tanesi. Yazan arkadaşı kutluyorum
Kahraman Vıdıvıdıoğlu (-14) 27 Kasım 2010, 21:59 Yöneticiye Bildir +1  -1
Nuri Bey den ; Yerel Siyaset'ten de bir yorum yazmasını beklerim...Çünkü Genel olarak CHP yi ele aldığı yer de; yerel eleştiriler almıştır...Ancak önceliği niye CHPli adayları değil de; Mustafa Beyi desteklediğini açıklasın ?(AKP veya DYP diyemiyorum, çünkü o iki partinin ideolojisine de sahip değildi ve olmayacaktır.) Kalkan'ın gelecek politikacılardan biri gibi duruyor...Öncesini bir bilelim; geleceğine de karar verelim..hayırlı işler, bol müşteriler...
Özer YILMAZ (0) 27 Kasım 2010, 19:28 Yöneticiye Bildir +1  -1
KILIÇDAROĞLU
LİKYA HABER OKUYOR...


EDİTÖR YORUMU...

SEVGİLİ & SAYIN
LİKYA HABER OKURLARI..;

Özellikle "Kalamar Koyu Talanı", "İmar Yolsuzlukları", "Hazine Arazileri Satışları", "Müdür Atamaları" (ve devamı gelen) haberlerimizin Ulusal Basına ve TBMM'ye taşınmasından sonra, Likya Haber Yayın interlandı izlenen ve takip edilen bir portaldır.

Görsel yayınlarımızın yanı sıra, kısa ve anında bilgi akışı görevlerini "iddiasız" yürütmeye çalışan, tamamen yerel "olanaklar ve ölçekli", bağımsız internet haberciliğine katkı koymaya çalışmaktadır.

Yayın politikalarına ve "etik kurallara" uymadığı için yorumları editörlerimizce yayınlanmayan yüzlerce yorumcunun yanı sıra, bizi izleyen, okuyan/yorumlayan, yorum yazan tüm değerli okurlarımıza teşekkür ederiz.

Gerek Likya Haber Yöneticileri ile yaptıkları haberleşmeler, gerekse www.likyahaber.net üzerinde tıklama veya yazı yorumlarının İP kayıtları incelendiğinde anlaşılıyor ki yayınlarımızı;

Halkın yanı sıra, Saim KARAKURT, Abdullah GÜLTEKİN, Beşir ATALAY, Kemal KILIÇDAROĞLU, Recep Tayyip ERDOĞAN ve Hugo CHAVEZ' in (Venezüella Devlet Başkanı), Farklı kesim ve görevlerdeki T.C. Devlet Yöneticilerinin, Likya Haber'i dolayısıyla "sizi" izledikleri (hatta yorum yapabildikleri) görülmektedir.

Bu bağlamda yolladığınız tüm değerli katkılarınız O'nlara da ulaşabilmekte, yazı, haber, ihbar, haberlere ve yazılara yapılan yorumlarınızı bu anlayışla sürdürmenizi önermekteyim..

Bizi izlemeye devam edin...

Saygılarımızla...

Özer YILMAZ - elk.müh.
Editör

www.likyahaber.net
Ferda OCAK (+9) 26 Kasım 2010, 23:59 Yöneticiye Bildir +1  -1
Vay vay... Burada neler oluyormuş da haberim yokmuş. Kasımla birlikte Kalkan'da başlayan rutin, durağan ve sıkıcı

hava yerini bu sayfada kaynayan bir kazana çevirmiş. Autocad'de çalışırken kafamı dağıtma için yaptığım birkaç

dakikalık Facebook kaçamağında, ana sayfada gördüğüm yazı ve karşı yazıları bir hamlede zevkle okudum. Yazılardan

yükselen hararet gecenin bu geç saatinde beni resmen canlandırdı. Buna sebep olan ve Kalkan'a biraz da olsa

dinamizim katan bu ortamın yaratıcılarından: İnternet gazetesinin sahibi Özer Yılmaz, makalenin sahibi Nuri Yılmaz ve

diğer tüm yorum sahiplerini tebrik etmek isterim.
Burada benim tek merak ettiğim şey herkesin gerçek adıyla bu yazıları yazıp yazmadığı üzerinedir. Bence bu güzel

yazılar altında (eğer öyle değilse) gerçek isimleri hakediyorlar. Ne kadar haklı ve mükemmel olsada altında gerçek ismin

bulunmadığı bir yazının inandırıcılığı olabilir mi? Mesela aynı adamın değişik maslahatlar ile fikrini empoze etme olasılığı

düşüncesi bile bana irite edici geliyor. Bu sıkıcı durumdan kurtulabilmek için bence yüreğiyle yazan her kişi, yazısının

altına, gerçek ismini koyabilme yürekliliğini de gösterebilmeli.
(Belki sevgili moderatör arkadaşımız sadece gerçek isimli yazıları yayınlama yoluyla bu konuyu halledebilir.)
kahraman vıdıvıdıoğlu (-8) 26 Kasım 2010, 22:46 Yöneticiye Bildir +1  -1
böyle özgürce tartışma ortamı sağladığın için sağol Özer bey...ama dikkat et bu sefer de bu taraftan bi şiddet gelmesin llah muhafaza:)))
Kahraman Vıdıvıdıoğlu (-8) 26 Kasım 2010, 22:01 Yöneticiye Bildir +1  -1
Güzel bir tartışma ortamı...
Yalnız iki ana başlıkta incelenmesi gerekir.
1.Genel CHP ve CHP lilik
2.Yerel CHP ve CHP lilik

1.Kavramları da doğru oturtmak lazım en başından...
Sol (siyasi anlamda), Fransız İhtilalinden sonra oluşan bir kavramdır.
Monarşi yanlıları salonda "sağ" bölümde oturmuşlar; monarşi karşıtları da(laikler) "sol" tarafta oturdukları için , o günkü Fransız basını günlerce toplanan ve tartışan bu iki gruba sol-sağ diye isim koymuştur. Belki kelime anlamının nereden geldiğini bilmeyenler vardır diye belirteyim..
Burada Tartışmanın temelinde olan CHP "sol bir parti" değildir.
Kendisini Ulusalcı ( milliyetçi) kabul eden bir partidir.1917 devriminden sonra "sol" neredeyse her ülkenin sosyalistine,komünistine, devrimcisine,halkların kardeşliğini savunanlara verilen bir isimdir.Biraz da sosyal demokratlarına...Ama "solun" temeli sosyalizm ve laikliktir, universal olarak...
Bugünkü CHP Atatürkün 1930 lara kadar yaptığı ister devrim deyin ister inkilap ister reformların üzerine oturup mirasını yemektedir.1930 lardan sonra Atatürk daha fazlasını yapmak istemekle beraber , en yakınındaki İttihatçılardan çelme yemiştir.O güne kadar hiç de istemediği Istanbul'da yaşamının son 6-7 yılını yalnız geçirmek zorunda kalmıştır.
Atatürkçülük , Halkın Ataya olan sevgisini kullanmak üzere , o yaşamını yitirdikten sonra türetilmiş bir kavram olmuştur.Atatürk ve Atatürkçülük arkasına sığınılarak , özgürlükler, haklar gaspedilmiş ve hatta son üç darbede işkenceler ve idamlar yapılmıştır.Ata ile iyi ilişkiler geliştiren o zamanın Sovyetleri, 1930 lardan sonra kötü komşu olmuştur.
Ve hatta ilk Komünizm tehlikesi o dönemin Başbakanı İnönü tarafından dile getirilmiştir.
Uzatmayalım...
Nuri beyin yazdıkları ne yazık ki ; bugünkü "Ordu Göreve" "Kefenini Hazırla" diyen bir CHP ye gelmiştir. Ercan Karakaş, A.Güven Gürkan, İsmail Cem, Zülfü Livaneli gibi entellektüellerini yemiştir.Bunu yiyenler sadece yöneticiler değil bu zihniyete genetik olarak bağımlı hale gelen partinin alt tabakasıdır da, aynı zamanda... Yakın bir zamanda her özgürlükçü söylemine arkadan homurtular yükselen Kemal Kılıçdaroğlu da " kılıcı" sırtından yiyecektir. Sadece AKP nin yaptıklarına endekslenmiş bir CHP poltikası izliyoruz... Yeni bir şey yok görünürde... Chp li olmakla gurur duyduğum yıllarda, kendi doğrularımı söylediğim için , dışlanmış biri olarak bunları yazıyorum..
2.Yerel de CHP ye gelince... Kalkan siyaseti yerel seçimlerinde farklı, genel seçimlerinde farklı sonuçlar almıştır. Nuri Bey'e dönek diyenler, kendilerine sabah aynada bir baksınlar.
Bugünkü CHP belde başkanından, Chp nin ileri gelenleri 1999 seçimlerinde İmam Hatip kökenli, MHP üyeliği de yapmış DYP adayı Mustafa Bey i desteklememişler midir?
Hatta 2004 te bölündükleri için CHP li bir çok seçmen yine Mustafa ya oy vermemişler midir? 2008 de muhtelif adayların yanında görünüp Mustafa ya oy veren CHP li yok mudur?
....
Bu yazıyı yazmakla Nuri bey etekteki taşlarında dökülmesini, belki de körü körüne CHP nin kalesini savunan gençlere de kendilerini bir sorgulama yapmalarını Kalkan'da da bu fosil CHP lilerin yerine nasıl bir yeni CHP teşkilatı oluşturabilirizi konuşurlar.

NOT: Nuri bey in özel çıkar ilişkilerini belgeleyecek arkadaşlar da, buraya göndersin...

Kalın sağlıcakla.... Bence BMC;)))))

EDİTÖR NOTU;
Sn.K.VIDIVIDIOĞLU,
yazınızda teknik bakımından (world programı) versiyon uyuşmazlığı nedeniyle problemler oluşmuştu (örneğin; her bir noktalama işaretleriniz yerine "“sağ”" sayıları geliyordu...), bunu düzeltme sırasında yazınızın noktalama, tırnak işaretlerinde noksanlıklar oluşmuş olabilir...
cenk vardar (+12) 26 Kasım 2010, 19:51 Yöneticiye Bildir +1  -1
Demircan kodlu kardeş sen kafayı Nuri Yılmaz ile kırmışsın. Geçmiş olsun birader
bloknotttt (+14) 26 Kasım 2010, 19:20 Yöneticiye Bildir +1  -1
ya nuri bey zaten CHP de kalıcam,ben solcuyum,herkesden daha iyi bilirim,herkesi kandırırım,babamıda kandırırım gibi bir düşüncede değil,bence sizin hazmedemediğiniz şunlar; 1:CHP den ayrılması,2:sahip oldukları..kim mike ne vermiş olursa olsun,işini iyi yapmadıktan sonra elinde birşey kalmaz.bence işini cok iyi yapıyorki,sahip oldukları hala elinde..chp den gidin,yok siz bizim kamburumuzsunuz vs gibi söylemlere gerek yok,cünki nuri beyin chpde kalma gibi bi amacıda yok..
demircan solmaz (-11) 26 Kasım 2010, 16:30 Yöneticiye Bildir +1  -1
sevgili lalecim

aslında biz seninle aynı fikirdeyiz.

kalkanda solcu geçinipte solla hiçbir alakası olmayanların günü birlik kıble değiştirenlerin, artık bu partiden ayrılmasını istiyoruz.

nuri bey de samimi davranıp, bir özeleştiri yapsın desinki -- "arkadaşlar aslında benim solla solculukla hiçbir zaman ve hiçbir yerde alakam yoktur, olmamıştır ve olmayacaktır. bu işler bana göre değil desin. ben şimdiye kadar babamı üzmemek için yalancıktan solcu ve CHP li geçindim artık ayrılmanın zamanı geldi" diyebilse , bizde kendisine teşekkür edceğiz .

ama durum öyle değil.

sanki çok yürekten solcuymuşta şimdi ayrılıyor gibi yapıp şimdide şu şu sebeplerden dolayı ayrılıyormuş edebiyatı yapmasın.

bizim kızdığımız bu.

dönekliğine kılıf aramasın nuri bey.

biz çok iyi biliyoruz ki NURİ BEY 2004 seçimlerinde DYPyi ve 2009 seçimlerinde yine aynı aday ama bu kez de AK Partiyi desteklemiştir.
dürüst olmasını bekleriz.
bizde özeleştiri yapmaya hazırız.
aysu (-1) 26 Kasım 2010, 16:02 Yöneticiye Bildir +1  -1
BİZ SADIK YILMAZCIYIZ!
bloknotttt (+12) 26 Kasım 2010, 15:57 Yöneticiye Bildir +1  -1
Nuri beye sahip oldugu herseyi CHP verdiyse,CHP bu kadar zengin bir partiyse,bu parti neden para kaynakları aramaktadır,merak içindeyim..benim bildiğim ve gördüğüm kadarıyla,Nuri bey ve eşi,yıllardır dişiyle tırnağıyla kazarak geldi bugunlere..ki zaten cok aman aman lüks bir yaşamları oldugunuda sanmıyorum..saraylarda yaşıyorlarmış,sende çalış yap kardeşim..sende çalış sende jip al.adam restorancılar birliği başkanı olmuş,kaymakamla görüşmücekmi? halk yanlış anlıyor,ben sana küsümmü demeli?hangi halkın sırtında bu adam..komik olmayın.bu olanakları halkmı sağladı nuri beye,CHP mi önce ona karar verin..bi CHP deniyor,bi halkın sırtından inin deniyor..adam gelmiş 40-45 yaşına,babasına resim göstermekle tehdit ediliyor..gülünç durumlara düşücek hareketler bunlar.ne yani,koscoca avni yılmaz oğlunumu dövücek..hem gizlice akp için çalıştı diyosunuz,sonrada kolkola resimleriniz var diyosunuz..bu nasıl bir tezattır? gizlimi çalıştı alenenmi? lütfen,çok rica edicem,önce kendi içinizdeki,çelişkilerden kurtulun,sonra buraya mantıklı şeyler yazın..sevgiler..
lale yazkan (+8) 26 Kasım 2010, 15:04 Yöneticiye Bildir +1  -1
sevgili ulusçu takma adlı arkadaş,bence de demircan takma adlı arkadaş ile bir tanışın,oturup bir chp,omurga,kemik sohbeti yapın.dyp seçim otobüsünde şiir okuyup,akp den listeye girip,şimdi hızlı chp li olan omurgalı arkadaşları konuşun.size ne nuri yılmazı destekleyenlerin mollalığından.herkes siz gibi mi düşünmek zorunda..çok savunduğunuz demokrasi anlayışınızı basitçe ortaya koymuşsunuz..ayrıca zaten nuri beyin ve onun gibi düşünenlerin kimsenin savunmasına ihtiyacı yok.sizlere küçücük hayatlarınızda başarılar..
deniz deniz (-8) 26 Kasım 2010, 14:35 Yöneticiye Bildir +1  -1
Sayın Nuri Bey,
Bahse konu makalenin her ne kadar sizin yazmadığınız iddia edilse de, dikkate değer birçok paragrafı içermektedir. makalenin son paragrafında dikkatimi çeken bir anlayış var. Savınız şu:
"CHP tabanı CHP'deki değişimin önündeki en önemli engel olarak durmaktadır". Bu bence paragraf doğruyu yansıtmamaktadır. Aksine taban değişim istiyor ama, tavandaki Nuri Yılmaz gibi liboşlar ve Lale Arıtman , Onur Öymen gibi ırkçı-faşistler değişim istemiyorlar.
İkinci önemli saptamanızda şu: diyorsunuzki:" Bu nedenle değişimci ve yeni politikalara inanan ben ve benim gibiler hızla partiden uzaklaşmakta, vs vs." Siz ne zaman değişimci ve yeni politikalar ürettiniz?
Kalkandaki hangi değişime öncülük ettiniz?
yeni olan ne yaptınız?
Halktan kopuk saraylar yaşıyor, siyah jiplerle dolaşıyorsunuz?
Her yeni gelen Kaymakam veya savcıyı yanınıza alarak Kalkan sokaklarında dolaştırarak prim yapmaya çalışmayın halkın gözünde itici oluyorsunuz?
Artık bu halkın sırtından inin ve demogoji yapmayın lütfen! CHP sizin gibilerin partisi değildir!
Yalnış adrestesiz. Gidin AKpye ve sağ kulvardaki bir partiye üye olunda bizde rahat edelim sizde rahat edin!!!
Bu gerçeği görün artık. İnanki sizin gitmeniz bizim için kayıp değil aksine kazanç olacaktır. Rica ediyorum artık gidin!
Sizler CHpnin sırtında bir kambur sunuz Bunu anlayın artık.
Herkes payına düşeni doğru anlasın ve artık saflar belli olsun. Atizi ile it izini biribirinden ayırmanın zamanı geldi geçiyor. Bu yazıyı Kalkanda yaşayan bir çok insan için yazıyorum
kalkanlivatandas (-6) 26 Kasım 2010, 13:04 Yöneticiye Bildir +1  -1
http://www.stargazete.com/acikgorus/chp-kemalizm-gomlegini-cikarmali-haber-310524.htm
uluscu (-16) 26 Kasım 2010, 11:47 Yöneticiye Bildir +1  -1
yorumlar bölümünde yorum yazıp nuri beyi destekleyenlerin çoğu sonradan molla olan döneklerdir. bunların ortak özelliği nuri de olduğu gibi chp gibi siyaset yapmanın omurga ve adamlık gerektirdiği bir siyasi arenada tutunamayış olmalarıdır. kürtçülük, demokrasi, türban vsss gibi söylemler dönekliğe kılıf hazırlamaktan başka bir tutum değildir. ayrıca yazı nurinin yada değil içeriği son dönemlerin meşhur libaral politikası ve söylem biçimidir. yazının içindeki chp tahlili son derece yavan ve yanlıştır. tekrar söylüyorum nuri yılmaz ın chp nin yakasından düşmesine kalkanlı chp liler her gün şükrediyor. geri döner diyede ödleri kopuyor çükkü nurinin yüzsüzlüğünü bilmeyen yoktur... demircan solmaz kardeşimede saygılar.kendisini tanımak isterim.
lale yazkan (+13) 26 Kasım 2010, 10:58 Yöneticiye Bildir +1  -1
aaaaa ne kadar ayıp.birisi çıkıyor,fikrini söylüyor arkadaşlar,kimseye hakaret etmiyor ayrıca yazı kalkan ile de ilgili değil..ama ne yazık ki 'korku imparatorluğu 'görev başında.bu kadar kolay mıdır takma isimlerle insanlara saldırmak ve her türlü hakareti edebilmek ?Sayın takma isimli demircan bey,sakın bu hiddet ve nefretinizin altında başka kıskançlıklar yatıyor olmasın?ben öyle hissettim doğrusu.ayrıca sebebi ne olursa olsun chpden uzaklaşanlara hakaret etmek yerine,yanlışları düzeltmeye çalışmanız gerekir.yani çok istemeseniz de değişmek ve gelişmek gerekir.yoksa değişen ve gelişen zamanın içinde pufff olur gidersiniz.
demircan solmaz (-10) 26 Kasım 2010, 03:18 Yöneticiye Bildir +1  -1
fikri sivri ergOn arkdaşımın son cümlesini atlamışım .

küreselleşen dünyamız başdöndüren hızıyla dönerken meğer ne çok "dansöz ve bir o kadar da köşesiz yuvarlak yaratmış" değil mi?

doğrusu bu denli benzerliğiniz, bizleri dumura uğratmaktadır !
saygılarımla.
demircan solmaz (-20) 26 Kasım 2010, 02:09 Yöneticiye Bildir +1  -1
fikri sivri arkadaşıma zorunlu açıklamamdır.

efendim,
yazımda şeref karabağın kişisel hediyesi demiyorum dikkat ederseniz . ş.karabağ yönetimi döneminden söz ediyorum. dönemsel bir süreci tarif ediyorum yani.

resim ve video ile ilgili bölümünde ise; değerli büyüğümüz avni yılmaz, oğlu nuri yılmazın akp ye oy vermediğine inanıyor. nuri yılmaz anne ve babasına chp ye oy verdiğini söylüyor. yalan konuşuyor.

haa... illa chp ye oy versin demiyorum.
ama ,
nuri bey doğruyu söylemiyor,

avni öğretmenimizi ve çevresini hep kandırıyor.
bu iddialarını çürütmek ve avni hocamıza gerçeği göstermek içindir yazdıklarım.

ayrıca bu ülkenin %47si akp ye oy vermiştir.
amacımız gerçeği yadsımak değildir.
nuri yılmaz da akp ye oy verebilir. çok doğal ve demokratik bir tavırdır. saygı duyarız.
normal olmayan, NURİ YILMAZ ARKADAŞIN her ortamda farklı görüş bildirmesidir. chp lilerin yanında chp ye oy verdiğini söylemesidir..
eğer ortamda akp li arkadaşlar varsa akp ye oy verdiğini iddia etmesidir. amacımız nuri yılmazın yaptığı "siyasi DÖNEKLİĞİ
ve tutarsızlığını" teşir etmektir.

makale her ne kadar kendisine ait değilse de, "aşırma da olsa"bir çok gerçeği barındırmaktadır.

benim kabul edemediğim, karşı çıktığım makalenin içeriği değil!
bahsi geçen arkadaşın sosyal yaşamda sürekli zikzak çizmesi ve siyasi olarak safını bir türlü netleştirememesi ve omurgasız tavırlarıdır.
bir piyon olarak kullanılmasıdır - bugün olduğu gibi- rantçı grup tarafından açık bir şekilde chp ye karşı çeşitli iddialar ortaya atıp, sokakta chp ye karşı güvensizlik yaratmamaya çalışmasıdır.
hep güçlünün yanında yer alıp ukalalık yapmasıdır.
teşekkürler
aylin helvacı (-3) 26 Kasım 2010, 00:58 Yöneticiye Bildir +1  -1
Yukarıda Nuri Yılmaz'ın yazadığı iddia edilen yazı "aşırma bir makaledir". tüm ilgililere duyrulur. Yani bu makaleyi Nuri Yılmaz yazmadı, başkasına ait makaleyi kendisi yazmış gibi altına ismini yazarak sahiplenmiş ve tam bir sahtekarlık örneği göstermiştir.
halil sever (+15) 26 Kasım 2010, 00:58 Yöneticiye Bildir +1  -1
Nuri Kardeş amma çekemeyenin var mış, güzel bir yazı kaleme almışsın, bir sürü kod adıyla sana asılsız saldırıyorlar, boşver senin herşeyi bileğinin hakkıyla yaptığını herkes biliyor. Sev meyeninden daha çok sevenin var
Şeref bey'i de biliyoruz, hiç bir iltimas geçmeyecek kadar dürüst olduğunu da, Şalvarlı zamanında yıktığın çatılarıda, sen çatıları yıkarken sana saydıranlar yanındamıydı başka bir yazıda da onları anlat.
Boşver kardeş gönlümüzdesin
kalkanlivatandas (-8) 25 Kasım 2010, 19:40 Yöneticiye Bildir +1  -1
"Gölge de yaşayanların gölgesi olmaz " demişler..
Mesela babasının gölgesinde yaşayanlar. mesela güçlü olanın gölgesinde yaşayanlar...
Nuri de onlardan biridir. Yıllarca Şeref Karabağ ın gölgesinde yaşamış,sonrada sanki hiç gitmeyecek sandığı Şalvarlı nın gölgesine girmiş biri. Gerekirse Kaymakam ında gölgesine girer.Yeterki kimin güçlü olduğunu görsün.
pırıl pırıl indoktrine edilmiş halde anakronistik tir kendisi.....
cenk vardar (+14) 25 Kasım 2010, 19:38 Yöneticiye Bildir +1  -1
Yahu beyler Nuri bey yerel bir şey yazmamış, ülke siyaseti hakkında yazmış, siz hangi yazıyı okudunuz? Ayrıca Şeref bey kılını vermez orayı ihaleyle aldı.
Fikri Sivri (+17) 25 Kasım 2010, 19:10 Yöneticiye Bildir +1  -1
"Bu kitle de ilginç tezatlar içermektedir. Çağdaş, batıcı ama AB ye karşı. Devrimci ama değişime karşı, yeniliğe karşı ama modern, cumhuriyetçi ama demokrat değil. Milliyetçi değil ama ulusalcı." çok yaşayasın Nuri Yılmaz. bu cümle yazınızın bi özeti aslında. Hastalığı iyileştirmenin ilk adımı doğru teşhisi koymaktır. Yanlış teşhisle yapılan tedaviler sonuç vermez. Bu bağlamda bu yazı fevkaladenin fevki bir teşhis kanımca.

yalnız demircan solmaz kod adlı şahsın yazısıda ayrı bir komedi. parti içinde sıfat taşıyan bir insan olarak şeref karabağın Nuri Beye dükkan hediye etme iddiası çok enteresan. şeref beyde masum değil o zaman.

ama en komiğide; "elimizde akplilerle çekilmiş fotoğraf ve videoların var. onları babana göstereceğiz" buna çok güldüm. malum chpde kaset olayları moda bu aralar. aman Nuri Bey inşallah o el ele kol kolalar toplumun onaylayacağı biçimdedir. :))) insan chpli olmaya korkacak. Bu konuda bir eleştiri; Kalkan küçük yer. herkesin herkesle kol kola olma durumları normal karşılanmalı. küreselleşen bir dünyada bu kadar köşeli ve kütük kalması anormal bir durum.

saygılarımla......
sergen (+22) 25 Kasım 2010, 17:41 Yöneticiye Bildir +1  -1
nuri beyi yerel ve özeliyle eleştirmek haksızlık olur diye düşünüyorum aynı nedenlerden chp den uzklaşan biriyim birbirimizi yıpratmadan yapıcı eleştirilerle tabanda birlik sağlanmalı yoksa iktidar BİR BAŞKA BAHARA KALIR. bu gidişle beklediğimiz bahar asla gelmeyebilir.
uluscu (-17) 25 Kasım 2010, 17:03 Yöneticiye Bildir +1  -1
nuri kardeş öncelille selam ederim. sana chp liler nasıl teşekkür ediyor bilemesin yakalarından düştüğün için. bir dahada yanılıp şaşıp dönme ne olur. döneklerin gazetesi taraf tan alıntılarla yazdığın zırvalıklar, artık yemiyor chp koşar adım iktidara yürüyor. bunu sen ve senin gibilerde izleyeceksiniz.. ayrıca şeref karabağı da kınıyorum. kalkanın en güzel yerini sana verdiği için. haaa chp nin hatası varsa eğer şeref bey in yaptığıdır.aslan gibi gençler varken senin gibilerin işini gördüğü için.
ismail ersoy (+36) 25 Kasım 2010, 09:45 Yöneticiye Bildir +1  -1
Nuri Yılmaz'ı çevresine rağmen bu açık görüşlerini açıklayabilmesini tebrik ediyorum. Yorum yapan arkadaşlar yerel siyasetle eleştirmişler. Nuri Bey CHP'nin ülke siyasetini eleştirmiş. CHP Atatürk'ün mirasıyla Deniz Baykal önderliğinde "millet bize muhalefet görevini verdi" diyerek sadece muhalefet yapan iktidara gelmeyi hiç düşünmeyen ve planlamayan bir parti. 2007 genel seçimleri öncesinde yaptığı ekonomi hususunda, Türkiye'nin her yıl 20 Milyar Dolar daha borçlanmasını öngören programın yanlışlığını ilgili yerlere ilettim. Hiç değişiklik yapmadılar. Yıllarca irtica,şeriat başörtüsü paranoyasıyla askeri-sivil bürokrasideki etkinliğine dayanan bir siyaset yürütüldü. eski solcuların beyanıyla CHP hiç sosyal demokratta olamadı. Kılıçdaoroğlu, Hurşit Güneş, Gürsel tekin eski siyaseti bırakıp AKP gibi Türkiye'nin her yanını kapsayan, pragmatik bir dönüşüm geçirtmek istiyorlar. Ama SAV ve BAYKAL ile nasıl hesaplaşacaklar? Açıkça Kılıçdaroğlu'nu değişim yönünde bütün CHP'lilerin desteklemesi lazım. AKP "milli görüş" gömleğini çıkartıp her kesimi kucaklayınca iktara geldi. Sadece içe değil, dışa dönük akılcı yatırımlarla ve bürokrasiyi dağıtarak iktidarda kaldı.
demircan solmaz (-12) 25 Kasım 2010, 03:18 Yöneticiye Bildir +1  -1
özer kardeşim,

sen bu nuri yımazı çok iyi biliyorsun. yediği naneleri sana anlatmaya gerek yok sanırım.

aslında nuri yılmazın solla-solculukla hiçbir ilgisi yoktur. bu zat, babası avni hocamız sayesinde chp ile tanışmış ve bu sayede de mal-mülk sahibi olmuş bir arkadaşımızdır.

ama herkes bu nuri yılmazı iyi tanımıyor bilmiyor olabilir.

bizler büyük bir keyifle nuri yılmazı ve bnzerlerini kamuoyuna tanıtmayı ve takkesini düşürmeyi önemli bir görev biliriz!

nuri yılmaz, eski chp yönetiminden yani şeref karabağ döneminden parsayı kapmıştır.

ne mi almış?

şuan san phperr diye bilinen işyeri, chp li şeref karabağ yönetiminin nuri yılmaza bir hediyesidir.

bu işyerini önce çay bahçesi sonra cafe, m. şalvarlı döneminde de restaurant olarak çalıştırmaya başladı. m.şalvarlı yönetimine o kadar yakınlaştı ve pervalaştı ki, altında bulunan işyerlerinin çatılarına kadar işyerini genişletti ve büyüttü. zemin katta bulunan deniz, korsan ve yakamoz restaurant sahipleri çatılarının aktığını, iş yapamaz duruma geldiğini defalarca belediye yönetimine şikayet etmelerine karşın hiçbir yasal işlem yapılmamıştır. kalkanının bu şimarık ve entel(!) şahsiyeti şimdi yeni bir imaj kazanmaya çalışıyor. aklınca eleştiri yapıyor, fikir beyan ediyor!
yemezler canım...

öyle ordan-burdan, sağ medyanın kalemşörlerinden aşırdığın paragraflarla sola ve chp ye saldırmalarına göz yumamayız. seni teşir etmenin zamanı geldi geçiyor bile.

sokak senin yeni terenalarını yemez artıkkk.....

şimdiye kadar baban sayesinde bazı şeylere katlandık ama; YETER ARTIK...

SEN VE BENZERLERİNİ bu parti artık kaldıramıyor...

nuri yılmaz chp den yükünü aldıktan sonra şimdi de chp ye birilerinin gazına gelerek nankörlük yapıp bayrak açmaya çalışıyorsun.

bunun akıl hocaları sokağı boş bulunca bu zavallı akp yalaması nuri yılmazı konuşturmaya başladılar.

2008 belediye seçimlerinde chp ye karşı tavır alan, kalkan'da m. şalvarlı'lı akp li yönetimin kazanması tekrar iktiar olması için gizlice akp ye çalışan nuri yılmaz , şimdi de kendince uygun ortamı bulmuş da, sola ve chp yönetimine saldırmaya çalışıyor.

hoş geldin nuri bey!!! açıktan kavga istiyorsan HODRİ MEYDAN...

nuri yılmaz kendince "ne yapayım chp değişemiyor benim yapacak bişeyim yok. mecburen ben bu chp den ayrılmak zorundayım" demek istiyor.
yemezler nuri yılmaz. seni her ortamda teşir etmeye devam edeceğiz.
sen 2008 deki seçimlerde akp yönetimini destekledin.
elimizde deliller var.
akp lilerle el-ele kol kola resimlerin ve video çekimlerin var.
bunları gerçek chp li baban avni yılmaza çok yakında teslim edeceğiz.
en yakınların senin gerçek dönekiğini ve vardığın son durumu görmesini sağlayacağız...
halil geçeli (+1) 24 Kasım 2010, 11:46 Yöneticiye Bildir +1  -1
gelin sizde. elinizi taşın altına koyun ve ''yerelde neler yapabiliriz?'' onun uğraşını verin. tabandan başlamak lazım. umarım halkımızda böyle bir durumda asla tepkili olmayacaktır. gerçi chp'li yöneticilerimiz geçmiş dönemlerde hep sağcı politikaları desteklediler ve istedikleri başkanlarını seçtiler ama; şimdilerde chp'de söz sahibi oldular. ilkesizliği yaşam biçimi haline getirmek, geçerli olur oldu...