esnaf (+3) 11 Mart 2012, 12:23 Yöneticiye Bildir +1  -1
sanırım bu bahsedilen kişiler üstü kapalı olarak alçakça ve sinsice saldırıyorlar. sadece aciz bir şekilde şikayet mekanizmasını çalıştırabiliyorlar. hem siz hem de bu olup bitenleri görenler bu kişilerin kimler olduğu konusunda hemfikirlerdir. ben öyle olduğunu düşünüyorum. toplum adamı gibi siyasetin ve dernekçiliğin içinde kendilerini vazgeçilmez gibi görmeleri ise çok zavallı olduklarını gösteriyor. yönetimlerin bunların ellerinde olması ve bunlar gibi düşünenler tarafından yönlendirilmesi aşağılık egolarının göstergesidir. üzülerek söylemeliyim ki; sadece kaş'ın geleceğine zarar verirler ve bir gün bu yaptıklarından utanacaklarını da sanmam.
nasıl (+11) 04 Aralık 2010, 11:06 Yöneticiye Bildir +1  -1
sevgili Halil:
1-yazın çok isabetli.Demokratik bir görevi kaleme almışsın ne güzel.Ancak;kendi yazına kendin yorum yapman doğru değil sadace polemiktir.Duygusal olma.
2-Bunlar CHP nin doğal süreçleridir.Bu süreci Kaş da Kalkan da malesef yaşayacaktır.Antalya zaten yaşıyor.Sizin kaderiniz mi ne... Ben de bilmiyom..
Mesela Kaş ta 533 parselde Belediye bir iş yapmış Millet konuşuyor.Daha önce milletin arsasın birbirine katmış(çarşafa dolaştırmış) mahkeme bozmuş ''..... bozar gibi.. '' Şimdi bir daha yapmış , ada bazında mı ne? iyice çorba yapmiş milletin arsalarını.Ne yaptığını her halde onlar da bilmiyor.
Aslında biliyor . 533 parselde zabıtanın bacanağı nın, meclis üyesinin eniştesinin yeri var mı yok mu ?eee.. Zaten siz iş yapmak için değil rakibinizi saf dışı bırakmak için geldiniz.Bu arada biraz da rant tabii..Bırakın bu karıncalı ayakları. Birbirimizi yemiyeleim.Yukarıda Allah var.
aysınn (-38) 03 Aralık 2010, 17:04 Yöneticiye Bildir +1  -1
Bence siz kendinizi aklama çabasındasınız.İlk önce önder olup daha sonra başarısızlıkları görünce halkın yanındaymışsınız gibi görünüyorsunuz.Yani başka bir seçime yatırım yapıyorsunuz kendi adınıza.Kaş Belediyesinin böyle bir hale gelmesine sebep sizlersiniz.Bir yeşin arkasından giderken sonuçlarını görerek gitmek lazım.Bunun böyle olacağını oy vermeyen herkes kestirebiliyordu zaten..
Bayan bir arkadaş yorumunda maaşlarını alamadığından bahsetmiş ve komşunuzun müşterisi yokken dalga geçen insanlarsınız demiş, böle zihniyette olan bir insan nasıl esnafın yanındaymış gibi görünür ayrı bir merak konusu.?..Sizin ve kardeşinizin nasıl ziyniyette insanlar olduğunu çoğunluk biliyor bu tarz yazılarla duyarlı vatandaşım , duyarlı esnafım tarzında cümleler kurmayın bence.. Pek sizinle bağdaşmıyor..
burak (-25) 29 Kasım 2010, 23:18 Yöneticiye Bildir +1  -1
nasıl hak ederseniz öyle yönetilirsiniz.
Özer YILMAZ (+10) 27 Kasım 2010, 19:33 Yöneticiye Bildir +1  -1
KILIÇDAROĞLU
LİKYA HABER OKUYOR...


EDİTÖR YORUMU...

SEVGİLİ & SAYIN
LİKYA HABER OKURLARI..;

Özellikle "Kalamar Koyu Talanı", "İmar Yolsuzlukları", "Hazine Arazileri Satışları", "Müdür Atamaları" (ve devamı gelen) haberlerimizin Ulusal Basına ve TBMM'ye taşınmasından sonra, Likya Haber Yayın interlandı izlenen ve takip edilen bir portaldır.

Görsel yayınlarımızın yanı sıra, kısa ve anında bilgi akışı görevlerini "iddiasız" yürütmeye çalışan, tamamen yerel "olanaklar ve ölçekli", bağımsız internet haberciliğine katkı koymaya çalışmaktadır.

Yayın politikalarına ve "etik kurallara" uymadığı için yorumları editörlerimizce yayınlanmayan yüzlerce yorumcunun yanı sıra, bizi izleyen, okuyan/yorumlayan, yorum yazan tüm değerli okurlarımıza teşekkür ederiz.

Gerek Likya Haber Yöneticileri ile yaptıkları haberleşmeler, gerekse www.likyahaber.net üzerinde tıklama veya yazı yorumlarının İP kayıtları incelendiğinde anlaşılıyor ki yayınlarımızı;

Halkın yanı sıra, Saim KARAKURT, Abdullah GÜLTEKİN, Beşir ATALAY, Kemal KILIÇDAROĞLU, Recep Tayyip ERDOĞAN ve Hugo CHAVEZ' in (Venezüella Devlet Başkanı), Farklı kesim ve görevlerdeki T.C. Devlet Yöneticilerinin, Likya Haber'i dolayısıyla "sizi" izledikleri (hatta yorum yapabildikleri) görülmektedir.

Bu bağlamda yolladığınız tüm değerli katkılarınız O'nlara da ulaşabilmekte, yazı, haber, ihbar, haberlere ve yazılara yapılan yorumlarınızı bu anlayışla sürdürmenizi önermekteyim..

Bizi izlemeye devam edin...

Saygılarımızla...

Özer YILMAZ - elk.müh.
Editör

www.likyahaber.net
doğan (+29) 27 Kasım 2010, 16:27 Yöneticiye Bildir +1  -1
halil bey aslan sosyal demokratlar seni siler dediğim noktaya geldik.ben eminimki tehtidi de çirkin eleştiriyide kendi partilin ve başkanın yalakaları yapıyor.sen doğru olanı yaptın.son yorumun yazından daha güzel olmuş.kızma ama bu partide onlar gibi davranmazda asi gelirsen adamı harcarlar.yeniliğe hele hele eleştiriye tahammülleri yok.kalkandaki nuri beyin başına gelenlere baksanızya adam neden bahsediyor ,yorumlar ne diyor.

editör notu;
yorumda bahsedilen "nuri bey yazısı" linki için bkz;
http://www.likyahaber.net/haber/haber_detay.asp?haberID=1689
halil geçeli (+47) 27 Kasım 2010, 10:13 Yöneticiye Bildir +1  -1
yapılan yapıcı eleştiriler karşısında, saldırıya maruz kalmak; sosyal demokrasi olsa gerek. tıpkı son zamanlarda yaşadıklarım gibi. ben bütün bu olup bitenleri kamuoyu ile paylaşırken ve çözüm önerileri ile yaklaşırken; aynı şeyleri belediye tarafından göremedim. yıllardır halkımızın beklentileri hayal kırıklığına dönüştü. milletin gerçekten sorunları var ve demokratik olarak eleştiremiyorlar bile. çünkü ciddi bir şekilde tehdit ediliyorlar. evet durum böyle. benim maruz kaldığım durum ise tam bir sıkıntı. yazımda bahsettiğim ve doğruluğuna % 100 inandığım konuların aksi açıklamasını sayın başkandan en kısa zamanda bekliyorum. daha onlarca ve halkı ciddi şekilde rahatsız eden konular varki; başkan bunları görmezden gelerek, geçiştirerek nereye kadar gidecek bilinmemektedir. birkez daha belirtmek istiyorum; halkımız, esnafımız ciddi sıkıntılar içinde. onların her ay hesabına yatırılan maaşları ve sosyal güvenceleri yok. maalesef bunu anlayamadılar...
halil geçeli (+45) 26 Kasım 2010, 11:13 Yöneticiye Bildir +1  -1
aslında belediyenin içindeki durumlardan ve halka yansıtılanlardan herkesin haberi var. kaş'a tatile gelenlerin bile! anlatılacak çok şeyin olduğunun farkındayım. bazı konuları ele alıp paylaştım ve bunlardan başkanın, meclis üyelerinin ve chp'li ilçe yöneticilerinin haberleri var. halk için değil de kendi menfaatleri için orada bulunanların duyarlılığından söz etmek imkansız olsa gerek. bu yönetimin ilk belediye meclis toplantılarında ( nisan-mayıs 2009 ) kendi arsaları ve arazileri için imar teklifinde bulunan sözde chp'li meclis üyelerini gördü bu halk. varsa esnafın sorunlarını meclisine taşıyan üye çıksın açıklasın.
kurt (+38) 25 Kasım 2010, 23:42 Yöneticiye Bildir +1  -1
halil kardeşim belediyeyi çok güzel yorumlamış.ama tabi bazı konuları tam açmamış veya açmak istememiş,Kaş Blediyesinde Mustafa Atılgan diye bir adam aslında adam demeyede dilim varmıyor ama neyse bu kişi aslında zabıta değil sanki belediye başkanı gibi hareket edip bunuda iyi kullanıyor.Başkan olacak adam ve arkasındaki meclis üyeleri ve partililerde bu sisteme isteyerek veya istemeyerek ayak uyduruyorlar.o zaman biz neden sizi seçtik bukadar basiretsiz bir yönetim inanın daha önce hiçbiryerde görülmemiştir.Bir Mustafa Atılganla bile başedemeyen bir yönetim Kaşı nasıl yönetecek merak ediyorum ama aslında etmiyorumda çünkü bu başkan ve bu yönetimden hiçbirşey olmadı olmayacağıda çok açık ve net görünmektedir.onun için hiç kendimizi yormadan bu sürenin dolmasını bekleyip bütün enerjimizi seçimde harcayalım. ama şunuda söylemeden geçemeyeceğim ben chp ye nede akp ye oy vermedim keşke Halil Hoca 1 dönem daha kalsaydı hiç olmazsa makamına bir durum konusunda danışmaya gidildiği zaman şimdiki başkan gibi şikayeti not alıp ben Mustafa ya bi danışayım demiyordu bir belediye başkanı heleki Kaş Belediye Başkanı sıfatında bir adam bu kadar düşemez bu makamın hakkını veremiyorsunuz Abdullah Gültekin ve ekibi
halil geçeli (+42) 23 Kasım 2010, 19:14 Yöneticiye Bildir +1  -1
yapılanlar sadece saygısızca ve kişiliksiz yorumlar. ben işimin ve yaptığım eleştirinin farkındayım. delikanlı olan adını yazar ve imzasını altına atar. ne cürretle bu kadar sulandırabiliyorsunuz? kendinize saygıyı kaybettiğiniz yerde ancak bu kadarını yapabilirsiniz. ayrıca ben bu yazıma kaş esnafının içinde bulunduğu duruma sayın başkanın dikkatini çekmek için başlamıştım. ama gelinen noktada iş siyasi ya da edepsizce saldırı durumunda. bunları yazan kişilerinde nitelikli birer işlerinin olduğunu düşünmüyorum. emek ve emeğe saygının kavramını bilemeyecek kadar cehalet içerinde cesaretleniyorlar. hadi adam gibi adınızı soyadınızı yazın ve yorumlayın. herkesin birilerinden korkuları var.
ganırttırma halil (-51) 22 Kasım 2010, 22:14 Yöneticiye Bildir +1  -1
halil geceli bey alt tarafı makarnacı kara kuvvetlerı komutanlığıdamı mülakatla alıyosun anlayamdım öyle bişe yok biliyoruz yani...
kaslı11 (-49) 22 Kasım 2010, 21:52 Yöneticiye Bildir +1  -1
Halil kardeş böyle olaylar senın ve kardeşin için iyi şeyler değil.Yorumlara bakılırsa, desenize spaghettici yavaş yavaş sona eriyor....
halil geçeli (+38) 22 Kasım 2010, 12:23 Yöneticiye Bildir +1  -1
kamudan ve başkandan özür dilememi gerektirecek bir durum yok. kimsenin insani değerlerine ve toplum ahlakına söylenecek sözüm de yok. işyerimde yaşanılan olumsuzlukları her esnaf gibi ben de yaşarım. bilinmelidir ki; yaz dönemlerinde yapılan işlerin devamlılığı olmadığından çalışan personelinde devamlılığı olmayacaktır. biri gelir, birileri giderler. eleştirilerini takma isimlerle yapanları da önemsemiyorum.
son nokta (-40) 21 Kasım 2010, 13:15 Yöneticiye Bildir +1  -1
halil geceli bey başkan ve kamuoyundan özür dileyerek yazısını geri çekmeli .baksanıza tencere dibin kara ,seninki benden kara.ahhhhhh. bu sosyal demokratların bazıları ,yaktınız bizi,Allah,da sizi yaksın.
diva (-47) 21 Kasım 2010, 13:00 Yöneticiye Bildir +1  -1
aaaaa...halil bu kızlar ne diyor .ayıkla pirincin taşını, şimdi ne olacak TAKKE DÜŞTÜ KEL GÖRÜNDÜ. vallahi bana kızlar doğru söylüyor gibi geldi.
hülya belma (-43) 21 Kasım 2010, 12:54 Yöneticiye Bildir +1  -1
siz bizi işten çıkarmadınız biz ayrıldık...
halil geçeli (+47) 21 Kasım 2010, 11:18 Yöneticiye Bildir +1  -1
hülya belma rumuzlu ''özge kartal'' hanımefendi. bunu herkes bilir ki; işyerim kaş'ta tarzı ve prensipleri olan bir yerdir. yıllardır aynı konsepte belli bir kurallar çerçevesinde çalışır. personelim işe başlamadan evvel belli bir mülakattan geçtikten sonra çalışır. gün içerisindeki olup bitenler ve sonrasında misafirlerime yansıtılanlar karşısında hiçte seyirci kalamam. bunu sizler daha iyi bilirsiniz. tabiiki işyerimde giyimine ve görünümüne özen gösteren personel çalıştıracağım. ben nasıl işime saygılıysam personelim de aynı olmalı. zaten bu saygı ve ahlak çerçevesinde bulunamayanların işine son verilmiştir. böyle de olmak durumundayım. zaman zaman bu yörenin insanlarıyla da çalıştım ve işine saygılı olan herkesle çalışabilirim de... spaghettici restaurant herkes tarafından bilinen ve müdavimlerinin olduğu mekandır. ahlaksızlık yazınız da bile devam ettiğinden....
hülya belma (-37) 20 Kasım 2010, 15:18 Yöneticiye Bildir +1  -1
duyarlı esnaf halil geceli ve kardeşi ramazan geçeli öncelikle sizi kutluyorum!! yalnız kaşla ilgili gösterdiğiniz iyi niyeti ,özveriyi birazda mekanınızın çalışanları için prensip haline getirirseniz iyi olur.. bizler okudukları yerden iyi vaatlerle kandırılan birkaç arkadasız kaşa ve kaşlılara bukadar düşkünseniz neden mekanınızda kaşlı çalıştırmayıp kaşlıları köylü ve cahil görüp, başka sehirlerden iyi görünüşlü üniversite öğrencilerini getiriyosunuz! ayrıca yanında çalışan kızlara [.................] yanınızdan ayrıldıklarında ve sizi gerekli mekanlara şikayet ettiklerinde arkalarında hırsız ve ahlaksız diye konuşuyorsunuz herkes sizin kaşta nekadar geçimsiz ve kötü niyetli insanlar olduğunuzu biliyor siz iki kardeş yan komsusunun müşterisi yok diye sevinip ve alay eden insanlarsınız belediye başkanına görevini hatırlatacagınıza insanlıktan nasibinizi alın...mesela bahşişlerimize el koymayın burdan bütün spagettici müşterilerine seslenıyorum eğer bahşişleri çalışanlara veriyosanız vermeyın çünkü 5 kuruşu bize gecmez ayrıca kaldıgımız evın faturalarınıbile bize ödetmeye çalışırsıznız, vergı kacırmanın ve müşterilere fazla hesap yazmanın ayıbı bence daha büyük siz duyarlı bi esnaf olarak yorumunuzu yazmıssınız bide duyarlı üniversite öğrencileri olarak yorumumuzu yazdık.. sürçü lisan ettiysek affola...

editör not: noktalama işareti olan yer gazetemiz editörlüğünce sansürlemmiştir..., hülya belma adlı yorumcu; lütfen, etik kurallara uygun yorumlar yapınız..

-likya haber gazetesi, editör-
trk (+36) 20 Kasım 2010, 13:14 Yöneticiye Bildir +1  -1
halil bey alınmanıza hiç gerek yok siz doğru olanı yaptınız destek olduğunuz başkan sizi hayal kırıklığına uğratınca yorumunuzda belirttiğiniz kişiler gibi yanında görünmeyip dürüstce eleştirdiniz. siz doğru bir koridor açtınız insanlar cesaret bulup içini döktüler lütfen kendinizi eleştirilerin dışında tutun tavrınız,duruşunuz ve dürüstlüğünüz için teşekkürler...
halil geçeli (+55) 19 Kasım 2010, 15:16 Yöneticiye Bildir +1  -1
öncelikle yapılan yorumların ve eleştirilerin kimlere ait olduğu önemli. takma isimlerle ve kaş sevdalısı görünmekle sadece saldırı yapıyorsunuz, belki de başka çekintileriniz var. benim yazımda batan gemiyi terk ettiğim yok, sadece kurtarma uğraşındayım. her seçim döneminde farklı adayların peşinden koşmadım, durumdan vazife çıkartmadım, adamına göre davranmadım. başkanın yanındaymış gibi gözüküp ikinci kadehten sonra küfür etmedim. şu anda olduğu gibi... seçimler döneminde binlece kişiyi toplayıp yemekler vermek ilçe yönetimlerinin sözde başarısına dönüşürken; partinin eski genel başkanı Kaş'a geldiğinde; halktan saklama uğraşında olmadım. küçük hesaplar peşinde koşmak yani! ayrıca cumhuriyet bayramı cumhuriyet meydanında kutlanmalıdır ama daha amacına uygun hale getirilerek.
akdam geveni (+38) 18 Kasım 2010, 08:45 Yöneticiye Bildir +1  -1
AH KASLILAR AH BU MEMLEKET COK ADAMLAR GORDU KENDINI BIRILRININ GOLGESINDE KESESINI DOLDURAN BUNLARDAN BIRIDE KAS BELEDIYESINDE YAGDANLIK   DIYEBILECEGIMIZ ADAM ATILGAN LAR   BU BASKANIN ISI BITIK ADAMI YEDILER GELMEDEN AMA DERS OLSUN KASLILARA   GERCI SOL IKTIDARI GELDIGI YERI KURUTUR DER ATALARIMIZZ   DOGRUYMUS KASIDA KURUTTU   BARI ONUMUZDEKI SECIMDE GENC ADAY OY VERMEDIGIMIZ AMA IS YAPACAGINI BILDIGIMIZ   O   KALITELI ADAMI SECELIMMM
Gülay Uluköse (+33) 15 Kasım 2010, 23:38 Yöneticiye Bildir +1  -1
Belediye Başkanlığı kolay bir makam değildir.Başkan gece gündüz demeden daima ilçede hayatın ve vatandaşın içerisinde olmalı, şikayet edilen ya da edilmeyen sorunları bizzat görüp çözümler aramalıdır.Görev yaparken de gelecek seçimde oy kaygısı olmadan çalışmalıdır.
Halil'in söyledikleri özellikle esnaf sorunlarıdır.Kendi açısından doğru tespitlerdir.
Önemli bir sorun ilçedeki yaygın gürültü kirliliğidir.Sokak aralarındaki barlar sabahın üçüne kadar diskotek müziği ile etrafa rahatsızlık kaynağı olurken "Yavaş Şehir" uygulaması oldukça anlamsız ve hatta komik olacaktır.
Sonuç olarak Başkanımız ne yazık ki bir çalışma ekibi kuramamamış ve yeterli hizmet verememiştir.
Bir dahaki seçimde de ne yazıktır ki CHP nin   Belediye Başkanlığı şansı kalmamıştır.Bir CHP li olarak da bundan son derece üzüntü duymaktayım.
umut yusuf (+41) 15 Kasım 2010, 17:47 Yöneticiye Bildir +1  -1
Kılıçdaroğlu ,Önder sav'ı yedi KAŞ Belediye Başkanı MUSTAFA ATILGAN'ı yiyemedi tüm problem.bu.
ayhan (+32) 12 Kasım 2010, 20:26 Yöneticiye Bildir +1  -1
10 yildır hiç bir partiye oy vermiyorum hiç bir adayı desteklemedim buna rağmen sitemlerimi bildirmek istiyorum.adayınız beyefendi geldiğinde hanginizi tanıyor kaşın hangi sorununu yaşamış ,daha önce kaş için ne yapmış ,görev süresi bitince geldiği gibi gider diye analiz etmeden sırf partinizin adayı diye desteklediniz .genede medeni cesaretiniz ve öz eleştiriniz için sizi kutluyorum.ben bu tür hataları protesto etmek için sandığa gitmiyordum beni cesaretlendirdiniz.tşk.
mng (+5) 12 Kasım 2010, 16:38 Yöneticiye Bildir +1  -1
rumuzun kaşlı ama bence değilsin bizim amacımız gelen kalabalıktan nasibimizi almak değil ogün çok özel bir gün bizler eskiden olduğu gibi meydanda cumhuriyet ateşini yakıp çınarın altında kutlama yapmak istiyoruz yerel yönetim ve kaymakmlık turistik ve ticari amaçla yapılan kutlamalar için başka bir mekan bulabilir mesela büyük çakıl rak konseri gayet güzel olmuştu.
emine (+23) 12 Kasım 2010, 14:32 Yöneticiye Bildir +1  -1
cumhuriyetin kutlanmasının kaş halkını rahatsız ettiğini ima eden kaşlı rumuzlu arkadaşı kınıyorum. bizleri her yıl artan ücretler nedeniyle gelenek haline getirdiğimiz kutlamalara uzaktan bakmak rahatsız ediyor .kaş halkı köleler gibi ayakta uzaktan bakarken sosyal demokrat başkan ve ekibinin olayı önemseyeceğini umarak çözüm istemiştik.yok diğerlerinden farkımız diyorsanız bizde susarız.
mert (+29) 12 Kasım 2010, 14:13 Yöneticiye Bildir +1  -1
cumhuriyetin kutlanması kaş halkını rahatsız etseydi.böyle bir kutlama geleneği oluşmazdı .size kim başkan ve ailesinin sosyal demokrat olduğunu söylüyorsa yalan söylüyor..............
suha algan (+31) 11 Kasım 2010, 18:34 Yöneticiye Bildir +1  -1
Hail ..yazdıkların için elelrine sağlık.. maalesef sn başkan yüklendiği misyonun ve temsil ettiği siyasal konumun farkında değil yada olmak istemiyor..ama unutmasın ki.. demokrasilerde halk ve birey e hesap vermek zorundadır.. eğer gercek demokrat ve chp li ve kaş halkından uzakta durmaya devam ederse..bi gün bunun hesabı sorulur..çok şey var daha yazacak konuşacak ama şimdilik bu yeter diyorum..
halil geçeli (+58) 11 Kasım 2010, 16:23 Yöneticiye Bildir +1  -1
öncelikle eleştiri ile saldırı yapmayı birbirinden iyi ayırt edebilmek gerekli. gençlik kolları başkanlığım döneminde de buna benzer konulara değinmiştim. asıl önemli olan desteklediğim birini yapıcı bir şekilde eleştirmemdir. demokrasi bu olsa gerek...
mehmet ersu yapıcı (+31) 11 Kasım 2010, 13:30 Yöneticiye Bildir +1  -1
sevgili kardeşim halil,
ağzına diline sağlık. sorunları iyi analiz etmişsin.senin gibi genç bir kardeşin , şehrin sorunlarıyla bukadar yakından ilgilinmesi, beni mutlu etti.
yolun açık olsun !!
gerçek (-42) 11 Kasım 2010, 13:09 Yöneticiye Bildir +1  -1
Bu ne şimdi ya, batan gemiyi terk mi ediyorsun.Günah mı çıkarıyorsun.
kaşlı (+27) 11 Kasım 2010, 12:22 Yöneticiye Bildir +1  -1
ne yani? oy verdik, destek olduk diye; eleştiremeyecekmiyiz? aksine; oy verenlerin eleştiri hakkı daha fazladır. halil arkadaşın yazısında da dediği gibi; büyük umutlarla verilen oylarımız; hızla ümit kırıklığına dönüştü. ne yapalım şimdi? biz oy verdik; biz susalım mı oynucaz?
ayrıca; meydan cumhuriyetin kuruluşundan beri böylesine kutlamalara sahne oldu. şimdi sosyal demokrat başkan gelince mi rahatsız olunuyor anlamış değilim. sanki gelen kalabalık, sadece meydandaki restoranlara yarıyormuş gibi davranmayalım lütfen. herkes gelen kalabalıktan az-çok nasibini alıyor. turizm kasabasında yaşadığımız, geçimimizi bu yolla sağladığımız ve bu kutlamanın ne kadar büyük bir reklam olduğu da unutulmasın. bu insanlar; neden 15 eylül de değil de 29 ekim de kaşa geliyorlar? neyi rahatsız ediyor bunun? rahatsız eden şey; bizatihi cumhuriyetin kutlanması olabilir mi diye düşünüyor insan....
hörü (-30) 10 Kasım 2010, 20:52 Yöneticiye Bildir +1  -1
zabıtalara sormayıp kime soracak etrafında aklı selim kim varki sorsa sorsa birde çaycıya sorar odaha da vahim. YÖNETEMEZSEN YÖNETİLİRSİN.
soner (+37) 10 Kasım 2010, 20:40 Yöneticiye Bildir +1  -1
sevgili halil sayın sosyal demokrat başkanınıza lütfen iletin cumhuriyetimizin 88.yıl kutlamalarında meydanımızın kutlamanın amacı doğrultusunda kullanılmasını istiyoruz turistik yada ticari amaçla yapılan kutlamalar için başka bir yol bulsunlar.
doğan (+46) 10 Kasım 2010, 20:28 Yöneticiye Bildir +1  -1
SENİ TEBRİK EDİYORUM GENÇ ADAM HATANIN NERESİNDEN DÖNERSEN KARDIR.AMA SENİN PARTİNDE DOĞRU VE DÜRÜST OLANLAR RAĞBET GÖRMEZ KEŞKE DİĞER PARTİLİLERİN GİBİ SENDE KOL KIRILIR YEN İÇİNDE KALIR DÜŞÜNCESİNİ UYGULASAYDIN.ASLAN SOSYAL DEMOKRATLAR BUGÜNDEN TEZİ YOK SENİ silmişlerdir....
hfz (+64) 10 Kasım 2010, 19:55 Yöneticiye Bildir +1  -1
Öncelikle bu yazınızı çok beğendiğimi söylemek istiyorum. İnsanlar farklı yönlerde eleştiri yapabilirler bu tür yazılara çünkü, nadir karşılaştıkları bir durum. İnsanlar daima eleştiri yapmalı,eleştiriye açık olmalı ve zaman zaman kendi kendini de eleştirebilmeli. Bazı şeylere göz yummak sizin konumunuzu etkiler. Halk ne yazık ki bunun farkında değil. Umarım farkı farkederler. Devamının gelmesi dileği ile...
sunahan (-17) 10 Kasım 2010, 17:51 Yöneticiye Bildir +1  -1
ayol asıl partide neler oluyor demek lazım bu bey gençlik kolları başkanı değilmiydi.Yollara barikat kurup başkan adayının Kaştan çıkmasına izin vermeyip zorla başkan yaptılar şimdi beğenmiyorlar.Başkanın suçu ne.
ayhan (-11) 10 Kasım 2010, 17:15 Yöneticiye Bildir +1  -1
elinde valiz ben kaşa başkan olacakmışım diye gelen birini desteklerken neden düşünmediniz.
tolga aslan (-26) 10 Kasım 2010, 14:54 Yöneticiye Bildir +1  -1
Seçim sırasında sayın başkanın etrafında idiniz şimdi ne oldu? bu sütten bu yoğurt çıkar bunu önceden görürseniz ön görü olur yaşayarak öğrenirseniz zaman geçer şimdi size hayırlı işler.işte bürakrat CHP li.